Друк

Доброго дня. Тиждень тому замовила в інтернеті на подарунок столові прибори з лазерним гравіюванням. На сайті зазначено, що прибори не тьмяніють, не окислюються, гравіювання не стирається. Після кількаразового використання малюнки потьмяніли і користуватися ними далі неможливо. Чи маю я право повернути гроші/вимагати повторного виготовлення, вимагати компенсації? Продавець аргументує тим, що прибори вони купують оптом і надають лише послуги гравіювання і жодних нарікань в них не було. На що я можу розраховувати в даній ситуації? �! �якую. Чекатиму відповіді.

Коментарі  

 
0 #1 RE: Споживач. Покупка в інтернетіПархомчук Вікторія 10.01.2019, 12:05
Доброго дня!

В першу чергу Вам необхідно бути проінформованою про те, де Ви купували товар, що це за компанія, де знаходиться, чи взагалі існує і тд. Не менш важливим є наявність у Вас документів, що підтверджували б зокрема здійснення купівлі (розрахункові документи), гарантійний талон тощо.

У разі отримання речі неналежної якості, покупець може вимагати її обміну або повернення коштів. Це передбачає стаття 8 Закону України "Про захист прав споживачів" (треба довести, на яку саме якість давав згоду покупець, що при покупці в Інтернеті становить найбільшу складність).

Статтею 678 ЦК України передбачено правові наслідки передання товару неналежної якості.
Зокрема зазначено, що покупець, якому переданий товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця за своїм вибором:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

2. У разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення) покупець має право за своїм вибором:

1) відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару.

3. Якщо продавець товару неналежної якості не є його виготовлювачем, вимоги щодо заміни, безоплатного усунення недоліків товару і відшкодування збитків можуть бути пред'явлені до продавця або виготовлювача товару.
Згідно ст. 12 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі реалізації продукції поза торговельними або офісними приміщеннями споживач має право розірвати договір за умови повідомлення про це продавця (виконавця) протягом чотирнадцяти днів з дати одержання документа, який засвідчує факт здійснення правочину поза торговельними або офісними приміщеннями чи прийняття продукції або першої поставки такої продукції, за умови, що така продукція є річчю, а прийняття чи поставка продукції відбувається пізніше часу одержання споживачем документа на їх продаж.

У разі реалізації продукції поза торговельними або офісними приміщеннями продавець (виконавець) повинен повернути сплачені гроші без затримки не пізніше тридцяти днів з моменту повідомлення споживачем про розірвання договору. Споживач має право не повертати продукцію або результати роботи чи послуги до моменту повернення йому сплаченої ним суми грошей.


Відповідно до п. 1 ч.7 ст.15 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі коли надання недоступної, недостовірної, неповної або несвоєчасної інформації про продукцію та про виробника спричинило придбання продукції, яка не має потрібних споживачеві властивостей, — споживач має право розірвати договір і вимагати відшкодування завданих йому збитків.

Якщо продавець відмовляється виконувати Ваші вимоги, які відповідають діючому законодавству, Вашим наступним кроком буде написання офіційної претензії. В якій необхідно зазначити, що в разі незадоволення вимог, Ви будете звертатись до суду та Держпродспоживс лужби за захистом своїх порушених прав.
Цитата | Скарга
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

ДЛЯ ОТРИМАННЯ БЕЗКОШТОВНОЇ ЮРИДИЧНОЇ КОНСУЛЬТАЦІЇ, ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ:



Click on the image to change it

Всі надані на даному сайті консультації є абсолютно безкоштовними та неперсоніфікованими, тобто, рекомендації, висловлені тут, не стосуються ані конкретних справ, ані конкретних клієнтів і не можуть бути розцінені будь-ким як офіційна юридична консультація юриста чи адвоката, надана клієнту. Публікації коментарів до запитів відвідувачів також не можуть розцінюватись як виникнення правових зобов'язань між відвідувачем та адвокатом, юристом чи сайтом, а надання безоплатних юридичник консультацій - публічною офертою чи персоніфікованою рекламою діяльності адвокатів - учасників ресурсу.

В разі необхідності кваліфікованої юридичної допомоги (консультації) адміністрація рекомендує звертатись з таких питань безпосередньо до адвоката (юриста) з метою вирішення питання укладення договору про надання правової допомоги, натиснувши тут.