Створено: 29 квітня 2015 Автор: Аліна Стовба

Департамент суспільних комунікацій КМДА надав роз'яснення про порядок дій громадян при перейменуванні вулиць.

Так, законодавством не передбачено внесення змін до правовстановлюючих документів (свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину, договір купівлі-продажу, міни, дарування тощо) у зв'язку з перейменуванням вулиць, на яких знаходиться об'єкт нерухомого майна. Тому документи є дійсними і не вимагають заміни або отримання нового правовстановлюючого документа.
Але, власник майна(в тому числі земельної ділянки), щодо якого відбулися зміни в назві вулиці (проспекту, провулку тощо), може за власною ініціативою або у разі необхідності (продаж, дарування, тощо), має право звернутися до органу держреєстрації прав на нерухоме майно із заявою про внесення змін до Держреєстру речових прав на нерухомість.
У разі необхідності здійснення нотаріальних дій з нерухомістю (продаж, успадкування, дарування і т. П.) В місцевій раді можна отримати довідку про перейменування вулиці. На підставі правовстановлюючих документів зі старою назвою вулиці і такої довідки нотаріус видає новий правовстановлюючий документ з новою назвою вулиці.
Внесенням змін адреси в паспорт займаються територіальні підрозділи ДМС. Але у громадян немає обов'язку після перейменування вулиці міняти штамп про реєстрацію. Перереєстрація може проходити під час заміни паспорта, оновлення фотокарток, зміну прізвища тощо, тобто - коли у людини виникає потреба.
Слід заначити, відповідно до Закону про заборону символіки тоталітарних режимів (який прийнятий ВРУ, але ще не підписаний Президентом), реєстраційний збір не стягується за проведення держреєстрації змін місця проживання фізичної особи у зв'язку з перейменуванням об'єктів топоніміки населених пунктів. 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

ОСТАННІ НОВИНИ