Створено: 03 липня 2015 Автор: Ірина Троцька

З 1 липня 2015 року автомобілісти зобов’язані сплачувати так званий транспортний податок на розкішні авто.
За автомобілі з об'ємом двигуна понад 3 л і віком не більше 5 років доведеться сплатити податок у розмірі 25 тисяч грн. або 2083 гривнi за кожен мiсяць володіння.

Для нового власника податок нараховується з мiсяця набуття права власності.
Платниками нових податків, у т. ч. транспортного податку, є особи як фізичні, так i юридичнi. Не оминули податкові зміни й іноземців. Транспортний збір вважається мiсцевим податком і є різновидом податку на майно. За його допомогою (і в рамках децентралізації) будуть наповнюватися місцеві бюджети. Тож, обчислюється він за мiсцем реєстрацiї платника податку, а нерезиденти сплачуватимуть його за мiсцем реєстрацiї транспортного засобу.
За автомобілі «старше» 5 рокiв платити транспортний збір не потрiбно.
В Міністерстві фінансів повідомляють, що податок на розкішні автомобілі стосується 17 тисяч транспортних засобів, або 1,3% від усієї їх кількості.
Повідомлення про сплату нового податку та відповідні платіжні реквізити втомобілісти мали отримати до 1 липня. Власники авто повинні сплатити податок упродовж 60 днів, або ж заплатити чималий штраф.
У разі невчасної сплати нараховується пеняв розмiрi 120% рiчних облiкової ставки НБУ і штраф 10%, якщо прострочення до 30 календарних днiв, і 20%, якщо сплата не відбувалася бiльш ніж 30 днiв.
Автомобілісти, що володіють ТЗ, що підпадають під дію нового податку уже висловили своє обурення, адже ніде у світі не нараховується податок на об’єм двигуна.
Голова Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко зазначає, що в інших країнах є податок, який визначається з потужності авто. Всі провідні автоконцерни світу роблять ставку не на об'єм двигуна, так звані атмосферники, а на турбінні двигуни. На його думку, об'єм двигуна автомобіля абсолютно не є мірилом розкоші або достатку його власника.
«Подивіться, які автомобілі під податок не підпадають. Починаючи з BMW X6 і закінчуючи Porsche Panamera. А з іншого боку абсолютно бюджетний SsangYong (3.5 л) – вже вважається «розкішним». Ще один момент. Справа в тому, що ніде в світі немає так званого подвійного оподаткування, яке виникає з введенням транспортного податку», – пояснив Назаренко.

Додати коментар


Захисний код
Оновити

ОСТАННІ НОВИНИ