Створено: 08 липня 2015 Автор: Іван Луцюк

З 1 липня 2015 року пиво вважається не слабоалкогольним, а алкогольним напоєм, тому діяльність з експорту, імпорту, виробництва, оптової та роздрібної торгівлі пивом потребує ліцензування на загальних засадах, передбачених для алкогольних напоїв.

Такі зміни були внесені в ЗУ «Про державне регулювання виробництва та обороту спирту етилового, коньячного та плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів».
Внаслідок цього виробники пива не можуть рекламувати свою продукцію на ТБ вдень, а також розміщувати зовнішню рекламу.
Крім цього, виробники пива були позбавлені багатьох комунікаційних можливостей, як брендування спортивних організацій, продажу келихів, парасольок, одягу зі своїми емблемами.
Запровадження таких ліцензій створює додаткову паперову тяганину виробникам та продавцям цього напою і зробить абсолютно невигідним ринком для нових «гравців». Так, наприклад, компанія Carlsberg уже припинила свою діяльність в Україні.
Проте, значний безлад в Інтернет мережі стосовно цієї проблеми піднявся саме через вартість такого дозволу. Ліцензія на оптову торгівлю становить 500 тис. грн., на роздрібну трогівлю – 8 тис. грн. в рік на 1 касовий апарат в містах та по 500 грн. – в селах та селищах. Це спричинить банкрутство для малих пивоварень і скоріше за все вони підуть в тінь.
Так кому ж вигідно підвищувати ціни на пиво?
Скоріше за все, на цьому виграють виробники горілки. Згідно статистики, зі зростанням ціни на пиво, кількість людей, які його вживають зменшується. Якщо виробники горілки, понижували ціну за рахунок меншої якості товару, то пиво зробити неякісним практично неможливо. Таким чином, основний шлях до заробітку – рекламу – було зруйновано для «пивних майстрів».
Це нововведення буде вигідним для виробників інших алкогольних напоїв, але не тільки. Також великі пивні компанії зможуть знайти на цьому вигоду. Ліцензія для всіх пивоварень є однаковою, що для пивоварні, прибуток якої 1 млн. грн. в рік, що для пивоварні, в якої прибуток сягає декількох сотень мільйонів гривень на рік. Крім того, малі пивоварні, які заманювали до себе клієнтів високоякісним імпортним пивом не зможуть продовжувати розвиватись, що є однозначно плюсом для великих пивних заводів. Однак, в той же момент частка невеликих пивоварень складає 0,4%.

Додати коментар


Захисний код
Оновити

ОСТАННІ НОВИНИ