Створено: 11 грудня 2018 Автор: Пархомчук Вікторія

 

Про нюанси використання ордеру на надання правової допомоги пояснили в НААУ.

Відповідно до частини першої статті 26 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» адвокатська діяльність здійснюється на підставі договору про надання правової допомоги, а документами, що посвідчують повноваження адвоката на надання правової допомоги, можуть бути: 1) договір про надання правової допомоги; 2) довіреність; 3) ордер; 4) доручення органу (установи), уповноваженого законом на надання безоплатної правової допомоги. Частина друга статті 26 Закону визначає, що ордер – це письмовий документ, що у випадках, встановлених цим Законом та іншими Законами України, посвідчує повноваження адвоката на надання правової допомоги. Ордер видається адвокатом, адвокатським бюро, адвокатським об’єднанням та повинен містити підпис адвоката.

Розглянувши звернення Керівника Державного управління справами Куцика І.М. щодо засвідчення та подання адвокатом копії ордеру на надання правової допомоги, НААУ у своєму рішенні від 07 серпня 2017 року зазначила, що:

 

  • до адвокатського запиту додається копія ордеру на надання правової допомоги, як цілісного документу, встановленої Радою адвокатів України  форми, тобто у сукупності його титульної та зворотної сторін;
  • відмітка про посвідчення копії ордера на надання правової допомоги має складатися зі слів "Згідно з оригіналом", особистого підпису адвоката (або керівника адвокатського об’єднання/ адвокатського бюро, у випадку якщо ордер видається адвокатським об’єднанням/ адвокатським бюро), який засвідчує копію, його ініціалів та прізвища, а також дати засвідчення копії.

 

З повним текстом рішення можна ознайомитись за посиланням:

http://unba.org.ua/assets/uploads/legislation/rishennya/2017-08-04-r-shennya-rau-162_59d23a91c2ccc.pdf

Додати коментар


Захисний код
Оновити

ОСТАННІ НОВИНИ