Впродовж всього життя ми споживаємо товари та послуги, і , незалежно від віку і статі, зацікавлені у їх хорошій якості. Однак, з виникнення торгівлі  з’явились і недобросовісні продавці, які нехтують якістю товарів та послуг задля власного збагачення.

Всі ми, купуючи товар хотіли б, щоб він відповідав найвищій якості, а послуги, які нам надають, були бездоганними. Нажаль, часто стикаємось з тим, що купивши певну річ або отримавши послугу, як наслідок маємо зовсім не те, на що розраховували.

В такі моменти ми повинні пам’ятати, що право на якісні товари та послуги гарантоване нам законом. Зокрема, споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції мають право на захист своїх прав державою, належну якість продукції та обслуговування, безпеку продукції, необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця),  відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції), відповідно до закону.

Залежно від обставин споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

- пропорційного зменшення ціни;

- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

-  відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

- розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

- вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Стикаючись з неякісними товарами та послугами громадяни часто не знають своїх прав, не обізнані щодо строків та порядку пред’явлення своїх вимог, або й взагалі не знають куди звернутись.

В таких випадках необхідна кваліфікована допомога юристів, звернувшись за якою Ви зможете отримати наступні послуги:

-          підготовка заяв до продавця(виробника) з вимогою замінити товар неналежної якості або повернути сплачені кошти;

-          підготовка скарг щодо якості продовольчих і непродовольчих товарів;

-          заяви про поновлення прав споживачів послуг (житлово-комунальних, а також послуг з виготовлення металопластикових конструкцій, меблів, послуг по ремонту та ін.)

-          заяв та скарг щодо порушень прав споживачів в галузі ресторанного та антитютюнового законодавства;

-          підготовка позовних заяв та їх супровід у суді щодо захисту прав споживачів.

 

Окрім того, для суб’єктів господарювання :

-          досудове врегулювання спорів, що виникають по зверненнях споживачів;

-          надання юридичної допомоги при проведенні перевірок органами Держспоживінспекції;

-          оскарження висновків перевірок у судовому порядку;

-          оскарження накладення адміністративних та адміністративно-господарських санкцій.